Pavla Krejčířová


Pavla Krejčířová, Příjem a zpracování zakázek

Průběh zakázek

1. Zákazník mne kontaktuje emailem a nabídne text k překladu či tlumočení.
2. Obratem mu bude zaslána odpověď s uvedením ceny, datumu dodání a potvrzení přijetí zakázky.
3. Pokud bude souhlasit, potvrdí písemně zadání zakázky a bude proveden překlad či zajištěno tlumočení.
4. Po vyhotovení překladu bude tento odeslán emailem či poštou nebo předán osobně společně s fakturou k uhrazení.

Přijímání zakázek a obchodní podmínky

  • Zakázky jsou přijímány neomezeně.
  • Závazně je zakázka přijata po tel. dohodě či písemně emailem, kdy je předem dohodnut termín dodání překladu, forma překladu v případě soudního ověření a cena za 1 NS přeloženého textu.
  • Platba překladu je provedena po předání na základě faktury převodem na bankovní účet.

Co si rozmyslet před objednáním služeb

  • Zákazník musí předem vědět, zda bude potřebovat obyčejný překlad nebo překlad se soudním ověřením.
  • Je nutné být obeznámen s odborností překládaného textu, která se projeví v příplatku za odbornost.
  • Pro určení ceny za 1 NS přeloženého textu je nutné znát rozsah textu k překladu.

*

  • V případě tlumočení musí zákazník vědět, zda je potřeba tlumočit soudně (u soudu či při uzavírání manželství).
  • Zda bude tlumočení doprovodné, simultánní, konsekutivní.
  • Na jaké odborné úrovni bude tlumočení prováděno.
  • Jaká bude délka tlumočeného projevu/ projevů.

Pavla Krejčířová

Seifertova 499/59, Praha 3

Jsem vytížen(a), nové zakázky nepřijímám.

Výhodná akce!

Přímý kontakt s překladatelem, bez příplatků za zprostředkování překladatelskými agenturami.

Reklama:

Jazykové weby