Průběh zakázek
1. Zákazník mne kontaktuje emailem a nabídne text k překladu či tlumočení.
2. Obratem mu bude zaslána odpověď s uvedením ceny, datumu dodání a potvrzení přijetí zakázky.
3. Pokud bude souhlasit, potvrdí písemně zadání zakázky a bude proveden překlad či zajištěno tlumočení.
4. Po vyhotovení překladu bude tento odeslán emailem či poštou nebo předán osobně společně s fakturou k uhrazení.
Přijímání zakázek a obchodní podmínky
- Zakázky jsou přijímány neomezeně.
- Závazně je zakázka přijata po tel. dohodě či písemně emailem, kdy je předem dohodnut termín dodání překladu, forma překladu v případě soudního ověření a cena za 1 NS přeloženého textu.
- Platba překladu je provedena po předání na základě faktury převodem na bankovní účet.
Co si rozmyslet před objednáním služeb
- Zákazník musí předem vědět, zda bude potřebovat obyčejný překlad nebo překlad se soudním ověřením.
- Je nutné být obeznámen s odborností překládaného textu, která se projeví v příplatku za odbornost.
- Pro určení ceny za 1 NS přeloženého textu je nutné znát rozsah textu k překladu.
*
- V případě tlumočení musí zákazník vědět, zda je potřeba tlumočit soudně (u soudu či při uzavírání manželství).
- Zda bude tlumočení doprovodné, simultánní, konsekutivní.
- Na jaké odborné úrovni bude tlumočení prováděno.
- Jaká bude délka tlumočeného projevu/ projevů.